Servis ve İşlem Ücretleri

NAZNET WIFI

Statik IP - 50,00₺

Adres Değişikliği - 500,00₺

Yerinde Servis - 300,00₺

CPE Adaptör - 250,00₺

CPE POE Kablo - 250,00₺

LDF için Çanak - 500,00₺

* Servis işlemleri sadece abonenin internet bağlantısı ile ilgili olup abonenin kullandığı tekrarlayıcı, 2. veya 3. modem, access point, router, bilgisayar, telefon, televizyon, güvenlik kamerası, akıllı ev vb sistemler ile yazılım, oyun, çevrimiçi hizmetlerle ilgili servis hizmeti verilmeyecektir. Bu kapsam dışında istenen ve hizmetin ifasına başlanma anında kapsam dışında olan talepler, işlem yapılmasa da standart olarak ücretlendirilecektir.

** ÇİNE / AYDIN ve KARACASU / AYDIN acenteliklerinin sorumluluk alanlarında uygulanan ücretler farklılık gösterebilir.

NAZNET DSL & FİBER

Statik IP - 50,00₺

Adres Değişikliği (Nakil)- 750,00₺

Yerinde Kurulum - 600,00₺

Yerinde Servis** - 600,00₺

Hatalı Arıza Bildirimi Ücreti** - 600,00₺

HGW Kira (Aylık) - 50,00₺

Hat Dondurma İşlemi - 100,00₺

Dondurulmuş Hat (Aylık) - Paket Bedelinin %70'i

Dondurulmuş Hat HGW Kira (Aylık) - 35,00₺

Borçtan Hat Kapatma - 100,00₺

Borçtan Kapalı Hat (Aylık) - Paket Bedelinin %100'ü

Borçtan Kapalı HGW Kira (Aylık) - 50,00₺

HGW Rayiç Bedeli - 1.650,00₺

* Servis işlemleri sadece abonenin internet bağlantısı ile ilgili olup abonenin kullandığı tekrarlayıcı, 2. veya 3. modem, access point, router, bilgisayar, telefon, televizyon, güvenlik kamerası, akıllı ev vb sistemler ile yazılım, oyun, çevrimiçi hizmetlerle ilgili servis hizmeti verilmeyecektir. Bu kapsam dışında istenen ve hizmetin ifasına başlanma anında kapsam dışında olan talepler, işlem yapılmasa da standart olarak ücretlendirilecektir.

** xDSL/FTTx aboneliklerde arıza bildirimleri, TT altyapısında arıza olmadığı tespit edildiğinde “Yerinde Servis” veya “Hatalı Arıza Bildirimi” sebepleriyle “XDSL/FTTX MÜŞTERİ SORUMLULUĞUNDA ARIZA” açıklaması ile, ilgili ücretin abone hesabına borç kaydedilmesini abonenin kabul etmesi durumunda, TT Arıza Uygulamasına kayıt edilecektir. Abone ücretlendirmeyi kabul etmediği halde arıza kaydının açılmasında ısrar ediyorsa, ücretlendirmeyi kabul etmiş olacaktır. Arıza kaydı bir defa oluşturulduğunda iptal edilemeyecektir. TT tarafından arıza kaydının kapatılması beklenecektir. TT arızanın müşteri tarafında olup olmadığını veya arızanın var olup olmadığını kontrol etmek için yönetim sistemlerinde, adreste, binadaki dağıtım kutusunda veya daha önceki bir bağlantı noktasında işlem yapabilir. Bu işlem arıza olup olmadığını veya arızanın TT tarafında olup olmadığını kontrol etmek için olabileceği gibi, müşteri tarafındaki bir arızanın TT teknikeri tarafından giderilebilir olması durumunda bu arızayı gidermek için de olabilir. Herhangi bir noktada TT teknikeri veya NAZNET teknikeri tarafından yapılan bir kontrol veya işlem, arızanın TT/NAZNET tarafında olduğunu göstermez. Abone TT teknikerinin arıza kaydını kapatma durumuna göre ücretlendirilebilecektir. TT teknikerinin tespitleri ve/veya TT arıza uygulamasındaki kayıtlar ücretlendirmeye esas teşkil eder.

Görüşmeyi başlat
1
💬 Yardımcı olmamızı ister misin?
Scan the code
0 541 618 81 88
Merhaba 👋
Sana nasıl yardımcı olabiliriz?