Ücretsiz ve Hızlı Teknik Çözümler
Sayın abonemiz,
NAZNET internet bağlantınızla ilgili yaşadığınız her türlü sorunda TEKNİK DESTEK FORMU ile bizden yardım talep edebileceğiniz gibi 05416188188 Whatsapp mesaj göndererek veya 08508851629 arayarak da bize ulaşabilirsiniz.
Önceliklerimiz
Teknik destek konusuna başlamadan önce hizmet anlayışımızdan bahsetmek isteriz. NAZNET olarak müşteri memnuniyetini mümkün olan en üst seviyede tutmanın kâr amacıyla kurulmuş olan işletmemizin kararlı ve kârlı olmasında temel gereklilik olduğu görüşündeyiz. Abonelerimizden gereksiz yere yüksek tarife ücretleri veya servis ücretleri almanın bugün için kâr etmemizi sağlayacağı sanılsa da orta vadede sonucun değişmeyeceğini düşünüyoruz. Bu nedenle abonelerimizden yüksek tarife ücretleri alıp, yaşayıp yaşamayacakları belli olmayan teknik destek taleplerini ücretsiz sunmanın adil olmadığı görüşündeyiz. Gerçekten NAZNET kaynaklı olan teknik arızalarda hiçbir ücret almıyoruz. Abonemizin kendisinin çözebileceği aksaklıkları çözebilmesi için bilgilendirmeler yapıyoruz ve cihaz ayarlamaları vesair için şubelerimize getirilen cihazlarını ücretsiz olarak ayarlıyoruz. Ayrıca NAZNET’ten kaynaklanmayan arızalarda ücretli yerinde destek hizmetini kısıtlı düzeyde sunarak abonelerimizden internet hizmeti dışında herhangi bir konuda para kazanmamaya gayret gösteriyoruz. Basitçe 2 lira olan tarifenize 18 ay söz verin, üstelik 3 lira ödeyin, olur da televizyonunuz internete giremezse gelip ücretsiz yardımcı oluruz demiyoruz. Tarifenizin karşılığını ödeyin, fiyatımız veya hizmetimiz sizi memnun etmiyorsa başka operatöre istediğiniz zaman geçin, biz internet bağlantınızda bir sorun varsa en kısa zamanda gideririz ama televizyonunuz internete giremezse de anlayan birinden destek alın istiyoruz. Sonuçta hiçbir şekilde abonelerimizden taahhüt almıyoruz, memnun olmadıkları zaman özgürce başka operatöre geçebilmeleri veya aboneliklerini iptal edebilmeleri için her türlü kolaylığı sağlıyoruz. Bu bakış açısıyla teknik konularda da abonelerimizin gereksiz masraflara katlanmamaları için çaba sarfediyoruz.
Teknik Destek
Bize ulaşan her arıza bildirimi öncelikle bildirimi karşılayan personelimiz tarafından değerlendirilip, arıza ile ilgili sizden alınan bilgiler sonucunda NAZNET kaynaklı bir arıza olma ihtimali varsa, teknikerlerimizin değerlendirmesi için teknik birime iletilir. Teknik birim NAZNET tarafında bir arıza olmadığına kanaat getirirse, abonemize ulaşarak arızaya neden olabilecek diğer etmenler anlatılır ve ücretsiz çözüm alternatifleri paylaşılır. Arızanın NAZNET kaynaklı olduğu durumlarda mümkünse hemen, değilse mümkün olan en kısa zamanda arıza giderilir.
Arıza değerlendirme ve giderme süreçlerinde abonelerimizden ücret almadan ve en kısa zamanda sonuca ulaşılabilecek alternatifleri öncelikle tercih ederiz. Takdir edersiniz ki, NAZNET kaynaklı olmayan arızalarda malzeme sarf edilecekse malzeme ücretleri, zaman veya diğer kaynaklar sarf edilecekse de hizmet veya bu kaynakların ücretleri abonemizden talep edilir. NAZNET olarak malzeme, zaman veya kaynak kullanmadan abonemizin NAZNET’ten kaynaklanmayan sorunlarını kendilerinin herhangi bir ücret ödemeden çözebilmeleri için gerekli bilgilendirmeleri yaparız.
Abonemiz olarak unutmamanız gereken bir konu, bütün internet hizmetlerimizin “Taahhütsüz” olmasıdır. Yani istediğiniz herhangi bir zamanda, bir cayma bedeli ödemeden, gerekli başvuru ve emanetinizdeki cihaz iadelerini yaparak hemen aboneliğinizi iptal edebilirsiniz. Bu nedenle sizin interneti kullanmaya memnuniyetle devam edebilmeniz için NAZNET kaynaklı tüm arızalar en kısa zamanda ücretsiz olarak giderilir. Buna karşın NAZNET kaynaklı olmayan arızalarınız için ya kendinizin basitçe çözebileceği alternatifler yada mümkün olabiliyorsa NAZNET Teknikerinin çözüm sağlayabileceği ücretli seçenekler önerilecektir. Takdir edersiniz ki, NAZNET olarak en uygun şartlarda en sağlıklı bağlantıyı sağladığımız internet hizmetlerimizin ekonomik de olmasını sağlamak için personelimizin NAZNET ten kaynaklanmayan arızalara müdehale etmemesini tercih ediyoruz. Bu noktada abonelerimizin belki de hiç karşılaşmayacakları veya kendilerinin rahatlıkla çözebileceği arızalar için tarifelerine daha yüksek ücret ödemelerinin anlamsız olduğunu düşünüyoruz.
Bu içtenlikle, bazı temel bağlantı şikayetleri hakkında Teknik Destek kaydı açmadan önce yapabileceğiniz kontrolleri sizlerle paylaşmak isteriz.
Bağlantım çok yavaş / Diğer odada çok az çekiyor / Hiç çekmiyor
Bağlantınız çok çeşitli sebeplerle yavaşlayabilir. Günümüzde neredeyse bütün cihazlarımız kablosuz olarak internete bağlanıyorlar. Kablosuz iletişimde cihazınız ile modem/router arasında iletişim belli bir frekanstaki kanalda gerçekleşir. Evin yapısı, duvar kalınlıkları, ortamdaki diğer sinyaller ve kablosuz kanalın frekansı ile modem/router ve cihazınızın özellikleri bu iletişimin kalitesini ve gücünü etkiler. NAZNET kablosunun ucunda hızınızla ilgili ölçüm sonucunda bir sorun görünmüyorsa, bahsi geçen diğer konuların araştırılması bağlantı sorununuzu çözecektir. Müşteri temsilciniz sorunu tanımlayabilmek için modeminize kabloyla bağlı bir cihazdan hız testi yaparak ekran görüntüsü paylaşmanızı isteyebilir. Modeme bağlantı sorunları için NAZNET olarak adresinizde hizmet verilememektedir. Modeminizi NAZNET Teknik Şubelerine adaptörüyle birlikte getirirseniz ücretsiz olarak ayarlarını yeniden yaptırabilirsiniz.
Hız testi yapmak zorunda mıyım?
NAZNET olarak abonelerimizin hız şikayetlerini değerlendirirken öncelikle hız testi yapıp yapmadıklarını ve sonucunu soruyoruz. Çünkü çeşitli zamanlarda bazı uygulamalar, oyunlar, hizmetler veya internet siteleri, kendilerinden kaynaklanan nedenlerle takılma, kesilme vb bağlantı sorunlarına neden olabiliyor. NAZNET bağlantınız sorunsuz olsa da örneğin META hizmetlerinde sorun yaşıyor olabiliyorsunuz. Bunun için hız testinin doğru şekilde yapılması bir arıza olup olmadığı konusunda fikir verebilir. Hız testini doğru şekilde yapmanızı ve sonucunu temsilcinizle paylaşmanızı rica ediyoruz.
Hız testi nasıl yapılır?
Hız testi yapmadan önce tüm güncellemeleri, cihazları ve programları kapatmanız gerekir. İnterneti kullanıyor olmanız doğru bir sonuç vermeyecektir. Yani, internet hız testi sayfası dışındaki bütün sekmeleri ve varsa açık olan oyunları kapatmanız gerekir. İndirme yapıyorsanız onu da durdurmalısınız. Telefonunuzun, tablet ve televizyonunuzun internete bağlantısını da kesmelisiniz. Hız testini modeminize kablo ile bağlı bir cihazdan yapmanız gerekir. Hız testi öncesi alacağınız bu önlemler sayesinde en doğru sonuçlara ulaşabilirsiniz.
Hız testi sonucu çok düşük
Doğru şekilde 1 den fazla kez yaptığınız hız testinin sonuçları sürekli düşük çıkıyorsa NAZNET bağlantınızla ilgili bir sorun olabilir. Bunu araştırabilmemiz için Teknik Destek Formu ile bize bildirebilirsiniz. NAZNET bağlantınızda sorun olmadığı anlaşılırsa modeminizin ayarlarının ücretsiz olarak kontrol edilmesi ve gerekiyorsa yeniden ayarlanması için size en yakın NAZNET Teknik Şubesine adaptörüyle birlikte getirebilirsiniz.
Kablosuz ağa bağlanamıyorum
Cep telefonu, dizüstü bilgisayar, tablet, televizyon vb cihazlarınızın tümü kablosuz ağa bağlanamıyorsa, modem/router cihazınızın açık ve ayarlarının düzgün olduğundan emin olmanız gerekir. Eğer bazı cihazlar kablosuz olarak bağlanabiliyor ama bazıları bağlanamıyorsa, bağlanamayan cihazlarınızın ayarları veya modeminizin ayarıyla ilgili bir durum olabilir. Modeme bağlantı sorunları için NAZNET olarak adresinizde hizmet verilememektedir. Bunun için bir bilgisayarcıdan hizmet alabilir veya modeminizi ücretsiz olarak yeniden ayarlatmak için size en yakın NAZNET Teknik Şubesine adaptörüyle birlikte getirebilirsiniz.
Modeme bağlandığımda internet yok uyarısı veriyor
Modeminize her zaman olduğu gibi bağlanabiliyorsunuz ancak cihazınız bağlantı yok uyarısı veriyorsa, ilk olarak modeminizin kablo bağlantıları kontrol etmeniz gerekir. Çeşitli sebeplerle kablo bağlantıları kesildiğinde modeminiz internete giremediği için bu sorunu yaşayabilirsiniz. Teknik Destek için bize ulaştığınızda öncelikle modeminizin ışıklarını ve kablo bağlantılarını net olarak görebileceğimiz fotoğrafları paylaşmanızı rica ederiz. Çoğunlukla kablo bağlantılarını düzelterek bu arızaların kolayca giderildiğini tecrübe ediyoruz. Ayrıca modem veya cihazınızın ayarlarından dolayı da bu sorunu yaşıyor olabilirsiniz. Teknikerin modemin kablo bağlantısında sorun olmadığını tespit etmesi durumunda modem ayarlarının kontrol edilmesi gerekebilir. Cihazınızın kendisi veya ayarlarıyla ilgili bir durum varsa bunu cihazınıza destek verebilecek bir profesyonelle çözmeniz gerekebilir. Modeminizin yeniden ayarlanmasını isterseniz size en yakın NAZNET Teknik Şubesine adaptörüyle birlikte getirebilirsiniz.
Modemimde internet ışığı / ışıklar yanmıyor
Bazı WİFİ abonelerimiz, sistemimizle tam uyumlu olmayan cihazları veya Access Point cihazlarını kullanmayı tercih edebiliyor. Teknikerlerimiz mümkün olabiliyorsa bu modemleri/apleri kullanabilmeniz için ayarlayabiliyorlar ve elbette bu cihazların bilgilendirme ışıkları artık doğru bilgiyi vermiyor olabiliyor. Bağlantı türünüze ve kullandığınız cihaza göre bu durum normal olabilir, Teknik Destek Formu ile bize bildirdiğinizde temsilcinizin talimatları ile sorun olup olmadığı ve varsa nasıl düzeltileceği açıklığa kavuşacaktır.
ADSL/VDSL bağlantıda hız çıkmıyor veya bağlantı yok
TT ADSL veya VDSL (Bakır kablo) altyapısı ile sunduğumuz bağlantınızda hızla ilgili sorun yaşıyorsanız öncelikle kablo bağlantılarını kontrol edip Hız Testi Nasıl Yapılır başlığını inceleyip sonucunda hızınızda sorun olduğunu düşünüyorsanız veya bağlantınız hiç yoksa Teknik Destek Formu ile bunu bize bildirebilirsiniz. Bağlantı değerleriniz kolayca okunduktan sonra TT Bakır altyapısından kaynaklanan bir durum varsa talebinizi onaylamanızın ardından TT Arıza Kaydı açılarak takibi yapılacaktır. Eğer modeminize gelen hızda sorun yoksa, modem ayarlarınızı kontrol edebilir veya internete erişmek için kullandığınız notebook/telefon/tv gibi özelliklerine uygun ayarlamalar yapabilirsiniz. TT altyapısından sunduğumuz bağlantı türlerinde, altyapıya müdehale imkanımız olmadığından NAZNET olarak yerinde destek hizmeti verilmemektedir. Ancak TT Arıza Kaydı açılması talebinizi onaylarsanız, TT tarafından gerekli görülmesi durumunda bir TT Teknikeri adresinizde işlem yapabilir.
FİBER bağlantıda hız çıkmıyor veya bağlantı yok
TT FİBER altyapısı ile sunduğumuz bağlantınızda hızla ilgili sorun yaşıyorsanız öncelikle kablo bağlantılarını kontrol edip Hız Testi Nasıl Yapılır başlığını inceleyip sonucunda hızınızda sorun olduğunu düşünüyorsanız Teknik Destek Formu ile bunu bize bildirebilirsiniz. Çok kısa zamanda modeminizin hız alıp alamadığı veya bağlantı değerleri kontrol edilecektir. TT Fiber altyapısından kaynaklanan bir durum varsa talebinizi onaylamanızın ardından TT Arıza Kaydı açılarak takibi yapılacaktır. Eğer modeminize gelen hızda sorun yoksa, modem ayarlarınızı kontrol edebilir veya internete erişmek için kullandığınız notebook/telefon/tv gibi özelliklerine uygun ayarlamalar yapabilirsiniz. TT altyapısından sunduğumuz bağlantı türlerinde, altyapıya müdehale imkanımız olmadığından NAZNET olarak yerinde destek hizmeti verilmemektedir. Ancak TT Arıza Kaydı açılması talebinizi onaylarsanız, TT tarafından gerekli görülmesi durumunda bir TT Teknikeri adresinizde işlem yapabilir.
IP TV ile ilgili sorun yaşıyorum
Yasal olmayan hiçbir iletişim için hiçbir aşamada destek vermiyoruz.